سازمانها و ارگانها در هر کشوری یکی از مهمترین ارکانِ آن کشور به حساب میآید. تولید محتوا پیرامون آنها در فضای مجازی نشاندهندهی توجه و یا گاها مطالبهی کاربران از سازمانهای مرتبط است.
بنابراین بررسی تولید محتوا پیرامون یک سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است.
مرکز پژوهشی بتا با بررسی تولید محتوای یکسال گذشته پیرامون سازمانهای بزرگ و مهم ایران؛ میزان تولید محتوا پیرامون آنان را مورد ارزیابی قرار داده است.
همانطور که مشاهده میکنید آستان قدس و بنیاد شهید در دو بستر اینستاگرام و توییتر ؛ بنیاد مستضعفان و سازمان تبلیغات اسلامی به ترتیب در توییتر و اینستاگرام دارای بیشترین میزان تولید محتوا هستند.
در این بین بنیاد پانزده خرداد در هر دو بستر کمترین تولید محتوا را داشته است.