رقابت تنگاتنگ اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در فروردین ۱۴۰۰

مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی حدود ۱۴۳ میلیون پست در فضای مجازی در فروردین‌ماه ۱۴۰۰ با رصد و بررسی ۲۵ نامزد احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ به اشخاصی پرداخته که بیشترین داده شبکه‌های اجتماعی را دارند.

با بررسی تمام داده‌ها و اطلاعات فضای مجازی ۷ کاندید احتمالی انتخابات۱۴۰۰ که بیشترین محتوا پیرامون آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است به تفکیک هر بستر مورد ارزیابی قرار گرفت.

ظریف ، رییسی و جلیلی به ترتیب در تلگرام، اینستاگرام و توییتر صدرنشین تولید محتوا در فروردین ۱۴۰۰ هستند.

 

 

 

شما می توانید متن منتشر شده در خبرگزاری دانشجو در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ را در اینجا بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *